Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul dün başladı. 12-16 Mart tarihleri arasında, 5 gün boyunca sürekli defile ve studio sunumlarıyla Karaköy Antrepo 3’te devam edecek olan Fashion Week’in bu sene isim sponsorluğunu Mercedes-Benz üstlendi. Yapılan hazırlıklar da gösteriyor ki, İstanbul artık moda alanında da uluslararası bir oyuncu. Bu global moda platformunun diğer şehirleri ise New York, Miami, Berlin, Sydney, Moskova ve Tokyo Moda Haftaları ile Zürih ve Sydney Moda Günleri.
Moda Tasarımcıları Derneği’nin resmi sosyal medya ajansı olarak biz de Fashion Week’i yakından takip ediyoruz. GalataModa’da olduğu gibi, Fashion Week’te de 5 gün boyunca etkinliği ekibimizle yerinde inceliyoruz. İmaj ve duruşuyla yenilenen Fashion Week’in en büyük etkilerinden birinin de fashion marketing (moda pazarlaması) üzerine olacağını düşünüyoruz, çünkü tasarımcıların ve markaların hem yerel, hem de uluslararası alanda tanınırlıklarının artmasını sağlayacak farklı ülkelerden satın alma sorumluları da defileleri yakından takip ediyor. Bu da hem organizasyonun, hem de moda tasarımcılarımızın uluslar arası basında daha çok yer almalarına, bilinirlik sağlamalarına ve ticari geri dönüşlere ortam hazırlıyor.
Fashion Week’in açılışında yaptığı konuşmasında Mercedes-Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün organizasyon konusunda şunları söyledi; ‘Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’un hedefi Türk yeteneklerini, gelişebilecekleri ve büyüyecekleri bir ortamı yaratarak uluslar arası arenaya taşımak. İstanbul ve Türk modası için önemli bir potansiyel görüyoruz. Şehrin halihazırda sahip olduğu moda dinamiklerine, Türk moda tasarımcıları ve markalarına dünya çapında ivme kazandıracak. Bu organizasyon ile üstün tasarım ve stil beklentisi olan bir müşteri kitlesi ile buluşacağımıza da inanıyoruz’.
Moda Tasarımcıları Derneği’nin resmi sosyal medya ajansı olarak biz de Fashion Week’i yakından takip ediyoruz. GalataModa’da olduğu gibi, Fashion Week’te de 5 gün boyunca etkinliği ekibimizle yerinde inceliyoruz. İmaj ve duruşuyla yenilenen Fashion Week’in en büyük etkilerinden birinin de fashion marketing (moda pazarlaması) üzerine olacağını düşünüyoruz, çünkü tasarımcıların ve markaların hem yerel, hem de uluslararası alanda tanınırlıklarının artmasını sağlayacak farklı ülkelerden satın alma sorumluları da defileleri yakından takip ediyor. Bu da hem organizasyonun, hem de moda tasarımcılarımızın uluslar arası basında daha çok yer almalarına, bilinirlik sağlamalarına ve ticari geri dönüşlere ortam hazırlıyor.
Fashion Week’in açılışında yaptığı konuşmasında Mercedes-Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün organizasyon konusunda şunları söyledi; ‘Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’un hedefi Türk yeteneklerini, gelişebilecekleri ve büyüyecekleri bir ortamı yaratarak uluslar arası arenaya taşımak. İstanbul ve Türk modası için önemli bir potansiyel görüyoruz. Şehrin halihazırda sahip olduğu moda dinamiklerine, Türk moda tasarımcıları ve markalarına dünya çapında ivme kazandıracak. Bu organizasyon ile üstün tasarım ve stil beklentisi olan bir müşteri kitlesi ile buluşacağımıza da inanıyoruz’.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder