Yaratıcılığımızı ve reklamcılık bilgimizi
internet odaklı çalışmalarda kullanmayı
seven mucitleriz. digiMucit

16 Mart 2013 Cumartesi

Fashion Week’in 3. Gününde: NEJ

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’un 3.gününü de digiMucit olarak oldukça yakından takip ettik. 4 sezondur Nejla Güvenç’in markası NEJ’in resmi sosyal medya ajansı olan digiMucit, bu sene de tasarımcının yanındaydı. Hem defile öncesinde backstage hazırlıklarını yakından takip ettik, hem de defileyi dikkatle izledik. Backstage hazırlıkları defileden 2 saat önce başladı. Defileden 1 saat önce, 15.00’te de modeller prova yaptı.


Oldukça kalabalık bir salonda gerçekleşen defilede her detay mükemmeldi. NEJ’in yeni koleksiyonu pudra ve kahverengi tonlarda, uçuş uçuş kıyafetlerle başladı. Koleksiyon genelinde kahverengi, pudra, beyaz, sarı, gri ve antrasit tonlar hakimdi. Son sunulan siyah renklerdeki kıyafetlerde deri detaylar dikkat çekiciydi. Defilenin kapanışını derin sırt dekolteli bir üstle Didem Soydan yaptı. Koleksiyondaki tüm tasarımlar NEJ’in felsefesiyle örtüşür nitelikteydi. NEJ’i özel kılan, malzemelerinin doğal elyaflardan oluşan ilişkisi, vücut ergonomisine uygun yaşayan formlarla ve eski ile yeninin çelişkisi üzerine çalışması. Nejla Güvenç, doğal olan, doğadan gelen ile geçmişten geleceğe yolculuk ediyor; “ekolojik yaşam”la değerlere değer katmak, köklerin sırrını çözerek dünyayı yaşanır kılabilmek amacı. NEJ Organik giyimde ana felsefe; doğada var olan ve insana faydalı olanı, iyiyi, güzeli arayıp bulmak ve bunu tasarımlarında kullanmak.

Nej Fashion'ı Facebook'ta takip etmek için: www.facebook.com/NejFashion

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder