‘Fırsatlar’ markanın sadık tüketicilerine yaptığı bir jest, hatta bir nevi markanın doğrudan hedef kitlesine verdiği badge (rozetler) yerine geçiyor. Böylece hem markanın sevenleri mobil olarak markanın sunduğu fırsatları takip edebiliyor, hem de takip ettikleri ölçüde fırsatları kolayca yakalayabiliyorlar. Artık markalar mesajını iletmekle kalmıyor, müşterinin (artık bu kelime bile ne kadar irrite edici değil mi?) hayatlarının içine girmeyi hedefliyorlar. ‘Fırsatlar’ bu samimiyeti yaratmak için birebir!
Yaratıcılığımızı ve reklamcılık bilgimizi
internet odaklı çalışmalarda kullanmayı
seven mucitleriz. digiMucit
internet odaklı çalışmalarda kullanmayı
seven mucitleriz. digiMucit
25 Şubat 2011 Cuma
Sosyal Medya'da Yeni Stratejiler Dönemi
Sosyal mecralar ile işletmelerin ortaklığından doğan ‘Fırsatlar’ Türkiye’de henüz pek kullanılmayan bir sistem. Büyük markalar artık Foursquare, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinin buzz gücünden mobil ortamda da faydalanıyorlar. Bu sitelere üye olan hayranlarına özel indirimler ve promosyonlar veriyorlar. Kullanıcı olarak tek yapmanız gereken, markayla mobil olarak her zaman bağlantıda kalmanız.
‘Fırsatlar’ markanın sadık tüketicilerine yaptığı bir jest, hatta bir nevi markanın doğrudan hedef kitlesine verdiği badge (rozetler) yerine geçiyor. Böylece hem markanın sevenleri mobil olarak markanın sunduğu fırsatları takip edebiliyor, hem de takip ettikleri ölçüde fırsatları kolayca yakalayabiliyorlar. Artık markalar mesajını iletmekle kalmıyor, müşterinin (artık bu kelime bile ne kadar irrite edici değil mi?) hayatlarının içine girmeyi hedefliyorlar. ‘Fırsatlar’ bu samimiyeti yaratmak için birebir!
Sosyal mecrayı en etkili kullanan markalardan Gap 'The BlackMagic Event' adında başarılı bir kampanyaya imza atmıştı. Geçen sene, Foursquare'da belirlenen promosyon gününde check-in olanlar, Gap’ten % 25 indirim fırsatı yakaladılar. Domino's Pizza ise bu uygulamaları kullanarak check-in olan sadık müşterilerine verdiği bedava pizza ile %29 gelir artışı sağlamış.
‘Fırsatlar’ markanın sadık tüketicilerine yaptığı bir jest, hatta bir nevi markanın doğrudan hedef kitlesine verdiği badge (rozetler) yerine geçiyor. Böylece hem markanın sevenleri mobil olarak markanın sunduğu fırsatları takip edebiliyor, hem de takip ettikleri ölçüde fırsatları kolayca yakalayabiliyorlar. Artık markalar mesajını iletmekle kalmıyor, müşterinin (artık bu kelime bile ne kadar irrite edici değil mi?) hayatlarının içine girmeyi hedefliyorlar. ‘Fırsatlar’ bu samimiyeti yaratmak için birebir!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder