Yaratıcılığımızı ve reklamcılık bilgimizi
internet odaklı çalışmalarda kullanmayı
seven mucitleriz. digiMucit

1 Temmuz 2011 Cuma

Facebook reklamlarında hareketli yenilikler

Bilindiği üzere Facebook, dijital reklamcılığın en yoğun yapıldığı sitelerden biri. Yeni düzenlemelerle Facebook hem tüketiciyi hem de reklamcıları sevindirecek uygulamalara yer veriyor. Bu yeni düzenlemeyle, normalde sağ üst köşede sabit duran reklamlar artık sayfayı indirdiğimizde de bizi takip edecek! Böylece kullanıcılar reklamları gözden kaçırmayacak ve “yukarıdaki ürün neydi?” diye geri dönüp bakmak zorunda kalmayacaklar. Bu durum kullanıcıya büyük kolaylık sağlarken, reklamcılar ise bayram edecek! Reklamların gözden kaçma ihtimali büyük ölçüde azalacak gibi görünüyor.

Ayrıca artık reklamların altına yorum yapılabilecek. Yorum yapmak için belirli bir sayfaya üyelik gerekmemesi etkileşimli iletişim adına olumlu bir adım. Böylece ürün veya reklam hakkında iyi-kötü bütün yorumlara daha kolay ulaşabileceğiz. Kullanıcılar olarak; arkadaşlarımızın hangi ürünleri kullandığını, onlar hakkında ne yorum yaptıklarını görebileceğiz. Hatta yurtdışından bir arkadaşımızın yorum yaptığı bir ürünü görüp o ülkede hangi ürün popüler öğreneceğiz.

Şu an merak edilen; Facebook kullanıcılarının ana sayfalarında oluşacak bu değişikliğe verecekleri tepki. Genelde Facebook’taki görünümsel değişikliklere alışmak biraz zaman alıyor. Ancak sosyal reklamcılık bu tarz değişikliklerle gücüne güç katıyor!

Kaynak: 
http://mashable.com/2011/06/24/facebook-comment-ads/
http://www.insidefacebook.com/2011/06/23/independently-scrollable-news-feed/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder