Yaratıcılığımızı ve reklamcılık bilgimizi
internet odaklı çalışmalarda kullanmayı
seven mucitleriz. digiMucit

9 Ocak 2013 Çarşamba

Markalardan Arınabilir miyiz?

Bilgiye ve habere çok kolay ulaşabildiğimiz, sürekli akıllı telefonlardan gelen ‘uyarılarla’ günümüzün bölündüğü bu zamanda, hiç biraz durup, düşünüp, sakinleşmeyi denediniz mi? Peki bu sakinleştiğiniz anların birinde, aynı sakinlikle alışveriş yapmayı ister misiniz? İngiliz alışveriş devi Selfridges’in Londra, Birmingham ve Manchester mağazalarında uygulamaya soktuğu ‘The Quiet Shop’ (Sessiz Mağaza) bunu mümkün kılıyor.

The Quiet Shop, reklamların ve markaların bizlere olan dayatmalarından bıkmış olanlar için de bir çıkış noktası; çünkü dünyaca ünlü markalar da bu mağazaya destek vererek ürünlerinden logolarını silmişler. The Quiet Shop’dan alacağınız ürünlerde Heinz logosuna, Levi’s amblemine rastlamanız pek de mümkün değil.


Bu sistem bize AppStore’dan indirebileceğiniz LogosQuiz oyununu anımsattı. Markalar hayatımızı yönetirken, ürünlerden isimleri kaldırsak bile, logosunun bir parçası, rengi, ürünün şekli bizlere markayı anımsatmaya yetiyor, öyle değil mi?


iPhone oyununda da olduğu gibi, aslında markaları doğrudan okumasak bile onların sembolize ettikleri ürünleri kolaylıkla tanımlayabiliyoruz.

Kaynak: http://www.brandchannel.com/home/post/2013/01/04/Selfridges-No-Noise-Logo-Free-010413.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder