PricewaterhouseCoopers'ın yayınladığı rapora göre 2010 - 2014 yılları arasında en hızlı büyüyen pazarlardan biri internet reklamcılığı olacak.
PwC'ye göre dünyadaki dijital dönüşüm hızlandıkça, dijital teknolojilerin tüm segmentler üzerindeki etkisi de artacak. Burada dikkat çeken bir diğer unsur da, rapora göre sektörün dijitalleşmesi ajanslardan ya da firmalardan değil, tüketicinin taleplerinden kaynaklanacak. Buradan da internet kullanıcısı ile etkileşim halinde olmanın önemi görülüyor.
Biz de digiMucit ekibi olarak, web 2.0 teknolojilerinin tüketici odaklı dijitalleşmede önemli bir rolü olacağını eklemek isteriz.
PwC'nin raporu hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz: http://www.pwc.com/TR/tr/press-releases/2010/pages/Kuresel-Eglence-ve-Medyaya-Bakis-2010-2014-Raporu.jhtml
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder